5 trikova kako više hodati

5 trikova kako više hodati

Andrea Šalinović
Andrea Šalinović
1 min
prije 2 m

Magična brojka od 10.000 koraka dnevno, koliko preporučuju neki stručnjaci, često se čini nedostižna, posebno s dolaskom hladnijih dana kada sve više vremena provodimo u kući. Ne treba biti opterećen brojkama, bitno je da je tijelo u pokretu, kako bi se ojačali mišići i kardiovaskularni sustav, tako da kod hodanja (ali i ostalih oblika tjelesne aktivnosti) vrijedi ona – bolje išta, nego ništa. Stoga, nogu pred nogu uz ove savjete:

1. Idite stepenicama umjesto liftom

Ići stepenicama umjesto liftom, možda se ne čini kao neka velika promjena no vjerujte, prvi puta ćete se uspuhati, iako možda niste na nekom visokom katu. Nekoliko katova i tako nekoliko puta dnevno, svaki dan, učinit će itekakvu razliku u broju koraka koje učinite.

2. Zadatke po gradu obavljajte pješice

Priznajte da nema smisla po nekoliko puta tražiti parkirno mjesto kada morate obići nekoliko lokacija po gradu radi kupovine ili nekih drugih obaveza. Parkirajte jednom i ostala mjesta obiđite pješice. Ne zaboravite samo obuti udobne cipele.

3. Hodajte dok telefonirate

Dosta vremena provedemo telefonirajući s prijateljima iz srednjoškolskih dana, roditeljima koji ne žive u istom gradi kao vi, a sve više sastanaka se održava na telefonskim ili virtualnim konferencijama. Slušalice u uši i krenite! Hodanje nije zahtjevna aktivnost i nema brige oko toga hoćete li moći ostati skoncentrirani na razgovor. Samo pripazite da odaberete rutu koja nema puno prometa, kako vas buka ne bi ometala.

4. Umjesto kave u kafiću, dogovorite šetnju parkom

Iako je ispijanje kave u kafiću kod nas gotovo ritualan trenutak, bitno je društvo, zar ne? Tenisice na noge, uzmite kavu to – go, i prošetajte s prijateljima po obližnjem parku ili šetnici. Usput ćete porazgovarati, udahnuti svježi zrak i zasigurno se bolje osjećati nego da ste sjedili u kafiću.

5. Hodajte dok čekate

Puno vremena provedemo čekajući. Koliko nam je samo službenica rekla – vratite se za 15 minuta, a mi bismo za to vrijeme nervozno pregledavali društvene mreže, a mogli smo ga iskoristiti za šetnju u okolici. Ukoliko ste roditelj, sigurno često čekate u autu ili ispred dvorane dok vam je dijete na treningu. Zadajte si cilj da to vrijeme iskoristite hodajući.