Jutarnji zalogaj uz kavu ili čaj

Jutarnji zalogaj uz kavu ili čaj

Osvojite ukućane zdravim proteinskim kockama od posnog sira, kokosa, jabuka i maka bez pšeničnog brašna i šećera. Ako ste ljubitelj navedenih sastojaka nadamo se da ćete uživati u ovoj ukusnoj slastici koja će vas napuniti energijom i opskrbiti s puno hranjivih sastojaka - baš idealno za početak dana.
Zoran Stupar
Zoran Stupar
1 min
prije 7 m
Osvojite ukućane zdravim proteinskim kockama od posnog sira, kokosa, jabuka i maka bez pšeničnog brašna i šećera. Ako ste ljubitelj navedenih sastojaka nadamo se da ćete uživati u ovoj ukusnoj slastici koja će vas napuniti energijom i opskrbiti s puno hranjivih sastojaka – baš idealno za početak dana.
Za pripremu vam je potrebno 40-ak minuta.
Krenimo s pripremom prvog sloja kocki:
Zagrijete pećnicu na 180 stupnjeva i pripremite manji kalup za deblje kocke ili veći kalup ako ste više za tanji zalogaj. 🙂
6 cijelih jaja
250g svježeg sira
velika žlica chia sjemenki
2 žlice kokosovog brašna ili kokos mrvica
žlica tapioka škroba (zobenog brašna ili pahuljica)
prstohvat sode bikarbone
2 žlice kokosovog ulja
Sve navedene sastojke redom promiješati (ako vam fali slatkoće možete dodati žlicu meda ili malo stevije), zatim preliti u kalup na papir za pečenje i staviti u pećnicu na otprilike 15-ak minuta.
U međuvremenu naribati 5 manjih kiselih jabuka koje treba ocijediti i posipati s cimetom. Zasladite se sokom ili ga čuvajte za kasnije ;-).
Info! Jabuka sadrži fruktozu, šećer koji može izazvati zadovoljenje želje za slatkim, a da ne dolazi do velikih promjena u koncentraciji glukoze u krvi. Također, cimet stabilizira razinu šećera pa nećemo imati “napadaje” gladi tokom dana… Dok se jabuke sljubljuju s cimetom krećemo s pripremom trećegs sloja od maka.
Mak skuhamo u 2dcl mlijeka ili vode i po želji dodamo žlicu meda ili malo stevije.
Izvadimo iz pećnice prvi sloj kocki, posložimo ribane jabuke i izrezane listiće kokosovog ulja u krutom stanju. Zatim dodamo pripremljeni mak i sada sve zajedno vratimo nazad u pećnicu te nastavimo peći još 20-ak minuta.
Info! Kokosovo ulje pomaže pri sniženju kolesterola, pospješuje apsorpciju vitamina i važnih minerala poput kalcija, magnezija i željeza, te naše tijelo duže zadržava osjećaj sitosti.
Gotove kocke su najfinije tople uz kavu ili čaj, ali isto tako su ukusne i ohlađene. Možete ih držati u hladnjaku do 4 dana i tako imati spreman jutarnji zalogaj!
Autorica: Ivana Matika