4 načina kako ostati aktivan i na putovanju

4 načina kako ostati aktivan i na putovanju

Karmen Korda
Karmen Korda
2 min
prije 7 m

Proljeće je nekako najaktivniji period godine. Redoviti vježbači najčešće u proljeće povećavaju broj svojih aktivnost sukladno lijepom vremenu i buđenju prirode, dok drugi obično odabiru proljeće kao dobar početak svog aktivnog života. Osim toga, proljeće je i razdoblje koje dosta ljudi preferira za putovanja, ali i razdoblje u kojem se uglavnom organiziraju različite konferencije, poslovna putovanja i slično.

Iako je putovanje primarno namijenjeno opuštanju, stjecanju novih iskustava, isprobavanju novih stvari i upoznavanju novih kultura, mnogi ljudi nastoje i za vrijeme putovanja koliko-toliko održati svoju rutinu. Nekim vježbačima odsustvo mogućnosti treniranja i vođenja aktivnog života čak i na putovanjima stvara stres, stoga vole imati plan vježbanja za putovanje. Ako ste jedni od onih koji se ne žele potpuno „opustiti“ ni za vrijeme odmora, a nemate inspiraciju što i kako odraditi umjesto vaše rutine, donosimo nekoliko prijedloga:

1. Jutarnji jogging

Jogging je jedna od najpraktičnijih aktivnosti koju možete prakticirati gotovo uvijek i svugdje. Gdje god odsjeli, sigurno ćete u blizini pronaći prikladnu ulicu, park ili stazu po kojoj možete trčati. Čak vam i ne treba neka komplicirana oprema, dovoljne su tenisice i udobna odjeća i možete krenuti. Posebno je praktično jutarnje joggiranje jer će to biti izvrstan početak vašeg dana na putovanju. Napunit ćete se pozitivnom energijom i biti spremni za cjelodnevno razgledavanje i uživanje znajući da ste dan započeli aktivno. I naravno, možete se slobodno opustiti isprobavajući fine specijalitete mjesta koje ste posjetili.

2. Planinarenje i šetnja

Puno destinacija ima okolna brda ili planine čiji posjet može biti ujedno i ugodan i koristan. Organizirajte si aktivan izlet u prirodu i to vrijeme iskoristite kao odličnu tjelovježbu. Osim što ćete vidjeti prekrasne nove krajolike, a tijelo će vam biti zahvalno ako mu pružite dodatnu aktivnost. Slično može biti i s nekim lijepim parkovima. Ako je vaša destinacija veliki grad ili metropola, istražite koji sve parkovi postoje u samom gradu ili okolici te jedan dan posvetite takvom obilasku. Sigurno ćete se dobro našetati što isto tako može biti odlična vježba. Pripazite samo da vaša obuća bude udobna kako bi to iskustvo bilo što bolje.

3. Vježbe bez opterećenja

Oni koji vole „klasično“ vježbanje u teretani ili na grupnim treninzima također mogu odraditi dobar trening na putovanju i to bez ikakvih rekvizita i u ograničenom prostoru. Vježbe s vlastitom težinom (bodyweight vježbe) mogu biti i više nego dobar izbor. Tako si, primjerice, možete složiti trening od dva ili tri seta vježbi kojima ćete pobuditi cijelo tijelo. Neke od vježbi koje svakako možete iskoristiti su čučnjevi, sklekovi, jumping jacks, iskoraci, floor sprintevi, sklopke, plank i mnoge druge. Kada si smišljate setove, najbolje je napraviti kombinaciju u kojoj će svaki set sadržavati jednu kardio vježbu, jednu vježbu za veće mišićne skupine (čučnjevi, iskoraci, sklekovi) te vježbe za core (sklopke), odnosno stabilizaciju (plank). Jedan set ponovite tri puta i u pola sata odradite kvalitetan trening.

4. Tradicionalni sport/aktivnost

Osim gore navedenih opcija, uvijek možete istražiti postoji li neka aktivnost, odnosno sport, koja je tradicionalna ili pak posebno popularna u destinaciji koju posjećujete ili pak posebno popularna. Tako ćete otkriti mnogo zanimljivih detalja o kulturi mjesta koje posjećujete, isprobati nešto novo i usput biti aktivni, odnosno odraditi trening.

Za koju god se opciju odlučili, nećete pogriješiti!