5 razloga zašto ovog ljeta isprobati SUP jogu

5 razloga zašto ovog ljeta isprobati SUP jogu

Andrea Šalinović
Andrea Šalinović
1 min
prije 2 m

Postoje mnogi načini kako i tijekom godišnjeg odmora biti aktivan, a o mnogima smo već pisali. Na prvom mjestu su tu zasigurno sportovi u vodi. Iako prilikom prakticiranja SUP joge niste službeno u vodi, ona bi se lako mogla svrstati u vodene sportove za koje je ljeto idealno.

1. Novi izazovi

Brojne poze koje vam više ne predstavljaju izazov na prostirci, na SUP-u će dobiti sasvim novu dimenziju te će proraditi mišići za koje niste ni znali da ih imate.

2. Povećava balans

Joga zahtjeva balans čitavog tijela, SUP također. Kada ove dvije aktivnosti spojite u jedno, ući ćete u warp brzinu balansiranja :). Balansiranje tijela koristite svakodnevno, što znači da će dnevne aktivnosti postati lakše, a divno je što ćete postati daleko više svjesni svoga tijela.

3. Aktivira mišiće

Kvadriceps, mišići stražnjice i cijela stražnja loža, mišići bedara, leđni mišići koji podržavaju kralježnicu… Lista je duga! Najbolje od svega što će vam vježbanje biti toliko zabavno da nećete ni primjetiti da ste vježbate, ali samo do sutradan :).

4. Poboljšava cirkulaciju

Jedna od osnova jige je svjesno, kontrolirano disanje koje ne prakticiramo često, a ono pomaže dovesti krv do svakog dijela tijela te poboljšava cirkulaciju i djeluje u prevenciji kardiovaskularnih bolesti.

5. Zabavno je

Obzirom je nešto novo i drugačije, a k tome i u prirodi, ova aktivnost će bes sumnje biti zabavna za svakoga tko ju isproba. Ispod vas voda, iznad nebo, još ako se umješa kakav lagani vjetrić uz zalazak sunca…