5 savjeta za SUP početnike

5 savjeta za SUP početnike

Andrea Šalinović
Andrea Šalinović
1 min
prije 5 m

1. Odaberite odgovarajuću dasku

Daske se razlikuju po svojoj dužini, širini, debljini. Za početnike je najbolje uzeti što dužu i širu jer će takva daska dati dodatnu stabilnost na vodi za one koji tek počinju s ovim sportom te još uvijek uče držati ravnotežu.

2. Veslo neka bude dovoljno dugačko

Nekakvo opće pravilo je da veslo za SUP treba biti oko 25 centimetara duže od veslača kako bi hvat bio ispravan, a zaveslaj dovoljno snažan. Prejako stiskanje vesla samo će brže umoriti ruke, a neće doprinijeti brzini ni snazi, zato pazite kako ga držite.

ITIWIT DASKA ZA SUP NA NAPUHAVANJE ZA POČETNIKE

ITIWIT DASKA ZA SUP NA NAPUHAVANJE ZA POČETNIKE

3. Bitan je ispravan položaj tijela

Kod stajanja na dasci pripazite da ste na sredini, kako vlastitom težinom ne biste naginjali dasku u stranu. Raskorak neka bude u širini ramena, a ako se još uvijek ne osjećate stabilno stojećki, slobodno kleknite s jednim ili oba koljena na dasci. Tako ćete biti stabilniji dok se s vremenom odvažite na stajaći položaj.

4. Ne koristite samo ruke već i mišiće core-a

Osim ispravnog položaja, bitno je i aktivirati prave mišiće. Ukoliko budete koristili samo mišiće ruku i ramena, brzo ćete se umoriti, stoga držite leđa ravno, stisnite core i kod zaveslaja se rotirajte u kukovima.

5. Uživajte bez opterećenja

Nemojte se opterećivati ako odmah ne svladate ravnotežu ili tehniku veslanja. Za početak samo vježbajte ravnotežu na mirnoj površini vode. Kada to svladate dodajte zaveslaje, a smjer kretanja neka bude ravan. Nakon toga vrijeme je za skretanje i okretanje, a nakon što sve ovo uđe u praksu, neće vam smetati niti valovi.