RECENZIJA: B’TWIN ULTRA 740 CF

RECENZIJA: B’TWIN ULTRA 740 CF

Saša Jeftinić
Saša Jeftinić
2 min
prije 2 m

DCIM100GEYESGEYE0010.

Nakon što je završio najaktivniji period biciklizma došlo je vrijeme da napišem nešto o biciklu iz naslova. Donosim recenziju top modela iz BTWIN-ove kolekcije cestovnih modela za entuzijaste i natjecatelje. 

Obzirom da sam na njemu proveo preko 4000 kilometara u otprilike zadnjih 6 mjeseci sada mogu donijeti određene zaključke i dojmove o ovom, rekao bih; luksuznom biciklu. 

Radi se o Decatlonovom brendu, dizajniranom i testiranom u regiji Flanders (Belgija). Inače, primjerci novih BTWIN-ovih trkaćih bicikala rijetko se još mogu naći na tržištu jer je Decathlon početkom godine predstavio svoj novi brend za kompetitivne korisnike i entuzijaste, a to je VAN RYSEL (u prijevodu sa Nizozemskog; iz Lille-a). 

Moja velika želja je bila voziti jedan od trkaćih bicikala koji ima specifičnu i prepoznatljivu boju, a koja bi se uklapala s mojim spd cipelama (crveno – plavim) tako da sam vozio model iz 2017. godine – BTWIN ULTRA 740 CF. 

Bicikl svojim izgledom na prvi pogled otkriva da se radi o vrhunskom proizvodu kojeg svaki laik može prepoznati. Zbog svojih atraktivnih karbonskih kotača višljeg profila dodatno plijeni pažnju. 

Ukupna težina od 7,5 kilograma (s pedalama) čini ovaj bicikl laganim radi navedenih 3k karbonskih kotača (Mavic Cosmic C40 Elite), te okvira koji je izrađen od mješavine HM i IM karbonskih vlakana. Isti teži svega 850 grama u medium veličini. 

Osim toga, vilica, upravljač, cijev sjedala i sjedalo su također izrađeni od karbonskih vlakana što dodatno ukazuje na to koliko je bicikl čvrst, krut i lagan. 

Glavna grupa dijelova od kojih se sastoji Ultra 740 CF je Shimano Ultegra ( 6800/6810 serija ) sa 2×11 brzinskim sistemom te di2 elektroničkim mjenjačima/šifterima. 

Inače, posjedujem i aluminijski cestovni bicikl te se, već na prvi kontakt, osjeti razlika u vožnji na ovom karbonskom biciklu.

Ništa neobično, obzirom da se radi o krutim materijalima te je prijenos snage direktniji, a time i efikasniji. Bolja su ubrzanja, a također i vožnje na usponima.

Ono što je mene najviše oduševilo na ovom biciklu je popularna di2 mjenjačka grupa koja omogućuje korisniku komforniju vožnju. Svojom brzinom prebacivanja lanca s lančanika na lančanik jednostavno razmazi vozača, obzirom da je potrebno doslovno samo pipnuti prekidač kako bi reagirao.

Elektronički vodiči sprovedeni su unutar cijevi okvira kao i sajla stražnje kočnice (tzv. internal cable routing).

Junction box nalazi se ispod Deda Superleggero aluminijske lulice s titanskim vijcima, a osim za osnovne zadaće, služi kao ulaz za punjenje odnosno kao indikator stanja baterije. Na junction boxu se nalaze dvije diode za očitanje stanja baterije te jedan dugmić za podešavanje brzina. 

Trajanje baterije ovisi o mnogim faktorima. Iz mog dosadašnjeg iskustva mogu reći da mi je indikator pokazao slabiju bateriju nakon 1200 kilometara, a punjenje iste traje oko sat vremena. 

Dio sjedišta bicikla se sastoji od peterokutne karbonske cijevi sjedala koju ne morate balansirati prilikom podešavanja visine dok istu čini nepomičnom neprimjetna integrirana obujmica s kliznim mehanizmom. Sjedalo je napravljeno isključivo za ovaj i još jedan model Btwina, Racing team verzija; Fizik Antares s karbonskim tzv. railovima za montažu na cijev. 

Model ovog bicikla je team edition (AG2R la mondiale U19 BTWIN RACING TEAM) te je napravljen samo u jednoj boji.

Iako, nedavno sam došao s poslovnog puta gdje sam u BTWIN villageu (Lille) zabilježio inačicu koja nije bila za tržište već spomenutu ekipu, i to u bojama francuske zastave.

Kao što sam u samom početku spomenuo; B’TWIN je novi VAN RYSEL kojeg već možete naći na našem tržištu u Decathlon trgovinama. Svojom kvalitetom i cijenom konkurira visoko na ljestvici najboljih kupovina, a to dokazuje i cijena od 3000 funti za model Ultra 740 CF. 

Za kraj bih ovim putem predstavio i limitiranu seriju VAN RYSEL-a, jedan od 30 primjeraka u svijetu kojeg sam također zabilježio u Lille-u, a radi se o RCR CF Super Record Rosso modelu.