Tuširanje hladnom vodom (3): Ovako to ja radim

Tuširanje hladnom vodom (3): Ovako to ja radim

Osjetite novo samopouzdanje i moć.
Zoran Stupar
Zoran Stupar
1 min
prije 7 m

U prva dva dijela serijala članaka o tuširanju hladnom vodom prošli smo kroz povijesne primjere i naveli dobrobiti takvog tuširanja. U trećem dijelu reći ćemo vam kada izbjegavati takvo tuširanje te kako se tuširati ako krenete u ovu avanturu.

Ako imate bilo kakve srčane probleme ili povišen tlak i slično, izbjegavajte hladne tuševe prije nego se posavjetujete s vašim liječnikom. U slučaju da imate mjesečnicu, upale ili vrućice, odgodite hladne tuševe za neki drugi dan. I ovaj članak je pisan s namjerom da poboljša vaše zdravlje i život, da vas ohrabri i preispita sve vaše navike, a od vas se zahtijeva disciplina i hrabrost da nešto promijenite na bolje. Osobno potvrđujem višak energije, jačanje imuniteta i bolji izgled kože. Plodnost i libido ne bih komentirao, te time nepristojno skrenuo pažnju od srži poruke – ogromne količine energije i snažnih emocija neposredno nakon hladnog tuša. Takav početak dana će vam usmjeriti ostatak dana i života.

Kako se tuširati u hladnoj vodi?

Prelazak s toplog na hladni tuš je šok za vaše tijelo. U početku nije ugodno. Osjećat ćete se nesigurno, srce će vam lupati, doći će do hiperventilacije i pokojeg pištavog zvuka iz vaših usta. Mozak će vam pokušati narediti da prestanete s tim glupostima i vratite toplu vodu.

Izlazak iz ‘komfor zone’ je opjevavan u pjesmama, opisivan u knjigama i filmovima jer su jedino tako i moguća bilo kakva postignuća. Vaš mozak mrzi sve novo i bilo kakav izlazak iz te ‘komfor zone’.
Zato tuširanje hladnom vodom počnite postepeno snižavajući temperaturu. A kad se budete osjećali spremnima, neposredno nakon buđenja probajte ovo:

1. Uđite u tuš i prvo se tuširajte mlakom vodom.
2. Nasapunajte se i zaustavite vodu. Duboki udah i…
3. Isperite se potpuno HLADNOM vodom!
4. Kontrolirajte disanje, uspostavite neki ritam po želji. Kratki udah i žustri izdah u jednoličnom tempu ili 2 sekunde udah pa 2 sekunde izdah. Fokusirajte se isključivo na disanje, ne na vrijeme ili vodu. Nakon 20-ak sekundi završite tuširanje.

Nakon prvog tuširanja hladnom vodom postepeno povećavajte vrijeme do 2 minute.

Čestitam, uspjeli ste!

Da, upravo ste započeli svoj dan šampionski. Kad ćete se brisati ručnikom osjetit ćete izljev emocija i energije. Tijelo će se početi grijati i primijetit ćete drugačiji osjećaj vaše kože. To je to! Sad jašite taj val snage i energije tijekom dana. Osjetite novo samopouzdanje i moć te se disciplinirano držite ovog rituala barem šest tjedana. Nakon toga bi vam ovo trebalo potpuno prijeći u naviku, a dotada ćete nam javiti dojmove i sigurno biti puno učinkovitiji, snažniji i zdraviji!